Monday, August 1, 2011

permulaan yg agak baik....


PENAT DOE.... (penipu sapa kata macam 2) kelas hari ni x laa byk sgt.... buku hjau je laa yg teruk sikit pn... tu pn x la teruk sgt... sbb juz amik berat ikan jeee... so sape kate penat mmg tpu laaaa... melainkan dy buat kerja lain.... hahahahaha walaupn x da famili aku gembira bkak di perantauan.... ia mengajar aku erti berdikari.... but how???? yess kami bgun sahur kami masak sendiri... berbuka lauk beli... nasi masak... aku dari x pandai masak terus expert laaa katakan.... huhu... kami (aku n kawan2) sahur bertemankan nasi pth.... sardin n telur goreng je... bersyukurlaaa sbb ade je org yg sahur dgn magie... ade yg x sempat... mgkin syoq tdur kowt... hahahaha... berbuke lak aku minum n mengenakan apam balik jeee.... tp selepas beberapa ketika aku mengenakan CORNETTO n SEAWEED WATER....  given by BOSS....thanks boss... terima kasih daun keladi, esok lusa bg lagi... hahahaha ok then go laa solat tarawih... wow mcm2 ragam... yg nampak x larat bagun pn ada. hahahaha manusia2... balik tuuu baru aku bantai sepinggan nasi.... wahhhh SEPINGGAN JEEEE.... cayalah.... kalau kat rumah 3 pinggan tu forsure laaa.... hahahahahaha namun begitu aku x kenyang pn,,,, disaat aku tulis blog ni... perut aku sedang bergurindam menandakan lapar... so aku nak tdo dulu untuk menenangkan perutku ini.... nanti nak bgun makan sahur.... byeeee

No comments:

Post a Comment