Friday, May 6, 2011

tetap hadir_walaupun tiada

sesedut ceritha merinduimu wahai sahabat karibku....
jika kau masih ada sudah berumur 19 lah kan...  kenangan kita masih terngiang2 lagi....
ingat g dulu... kemana sahaja kita mesti berdua....bkn gay... tp kita dah macam adik beradik...
aku ingat g time nak exam add math hg datang umah aku... wat stdy group.... keputusan hebat kan... walaupn x dapat A. aku ingat g kita kongsi masalah awek bersama... sua awek hang aku taw....
hehehe pastu aku cerita kat syikin... menx maaf nah.... tp yang aku x lh tahan yang kita sama2 naik moto p pulau dayang bunting... siap bawak mengai nak mancing.... pas2 dua2 x pnah p mengai kat laut.... bawak umpan katak... adoiiii lawak2... mana plak nak terpikiaq yg ikan laut x makan katak.... malu kan... tp best sbb tuu knangan manis kita... dalam perjalanan balik plak.... exzos moto pulak tercabut... gelabbah time 2 kita 2 ngan tuhan jaa yg taw... pas2 bunyi plak kalah kereta kebai....... hahahaha best kan... tp sekarang dah x seronok lg.... semua 2 tggal knangan manis jaa.... tp x pa semperna hari lahir hang ni aku sedekahkan al fatihah dan yassin dekat hang... aku harap hang gembira dengan pemberian aku.... 



No comments:

Post a Comment