Sunday, May 1, 2011

rajin semula~

selepas beberapa bulan aku meninggalkan blog aku ni... kini aku kembali giat menulis... cerita berbulan2 lamanya sudah tggal sejarah.... kini aku cerita yg semalam....
mula2 stady group... dimana bdak2 yg TERLAMPAU rajin nak stady laa kunun2nya.... dapat laa jugak sedikit ilmu....
namun pabila blik  dgn perasaan marah entah kenapa aku tersalah tafsir masej yg my beloved bg.....
dya tya aku:
beloved: ada duit x nak tpup????? (maksud dya ada duit x???? nak tpup???)
aku ingat dya kata aku ada dwet tp x nak tpup... so terus marah2... sian dya... soey yeee sayang....
masuk plak cerita kedua... pergi lah lepak bilik khairul.... ada laaa tarbus..kotib...pojie...aku fikri disini dan sorang lg bro yg aku x hengat nama.... mengutuk punya mengutuk terciptalah satu group bernama FAUZI_PELI khas untuk pojie.... hahahahaha aku ;laa tu yg create.... wahhh bangga sat... tapi baq hang pojie ni sensetip juga oqangnya... merajok sampai block fb aku... awat laa p block... kalau remove friend kan senang.... hahahahha anyway menx maap yaaa pojie... jasamu dikenang.... wahahahahhaha itu je... x tahu nak nulih ape nye~

No comments:

Post a Comment