Friday, November 12, 2010

last moment with azrul hadi~

ding..ding..ding..ding.. banana phone~
aku terdgar byi nset ku... tgok2... owhh my best frenzzz..
azrul hadi azizan..
own: pawwaih hg balik bla???
aku: aku balik 24 ni awat????
own: aku nak ajak hg p langkawi.. aku x pnah p g...
aku: haa nanti aku balik kita plaan lain k... kwn2 aku pn ada yg nak p jugak...
own: aku rinduu ang sgt syg.... aku takot x sempat jumpa hg...
aku: aku balik ti kta jumpa laaa ok ( n byak lg yg kami sembang)
aku sgt rasa kehilangan
tiap2 ptg mesti aku dgar bnyi mto...
assalamualaikum.... pawaihhhhhh... pawaihhhhh...
dya mesti akan lepak ngan aku....
tiap2 hari main bowl... karoke bersama.... g cc bersama...
anything pasal kapel or stady problem mesti dya citer aku...
aku sgt rindu this moment...
terlalu sedih bila dikenangkan... sgt manis ... orang first yg taw dya dpt uitm is aku...
tp time 2 aku x dapat any tawaran... so aku just support dya dari lakang,,,
teman dya p bli beg... bli seluaq...
uhhhhh sgt riduuu ketika itu...
 so miss this moment...

 lap.. herry... aku n HIM
 TIME NI MMG BEST GILERRR
 last memorial with own



aku harap dya ditempatkan dalam orang yg beramal soleh... amin... alfatihah kpada beliau~

5 comments:

  1. knpe dgn ur fren? feels sori 4 u~~

    ReplyDelete
  2. sabar der sabar...
    esok luse kite jumpe gak ngan die...
    dun worry ok...

    ReplyDelete
  3. to all... thanks yee...
    ermmm actually ayah dya dah meninggal tahun ni jugak blan 6 hari 2...
    dyalah satu2nya anak laki dari 3 adik beradik...
    selepas melawat emaknya di penang,,,
    waktu nak balik kampus kat perlis dya excident...
    sama2 doakan alfatihah kpdnya ok...

    ReplyDelete